In toamna, la distanta de vreo doua saptamani una de alta, vor intra in cinematografe doua comedii romantice romanesti care spera sa adune cat mai mult public: Dragoste pe muchie de cutit si Nunta pe bani. Pana la trailer, afisul va fi cel care va ajunge cel mai usor la ochii publicului potential. Deci de la culorile si fonturile alese si pana la cum esentializezi povestea intr-o singura imagine, hai sa vedem, intr-o comparatie neprofesionista, dar zic eu de bun simt, cum se prezinta:
Nunta pe bani da spatiu egal pentru trei personaje si ni le prezinta “de sus pana jos” facand trimitere explicita la nunta tinerilor pusi unul langa altul. El, la costum, numara “meleoanele”, iar ea sta sa incalece cutia cu darul expunandu-si piciorul care iese din rochia de mireasa. Daca nu era suficient de clar deja, in titlu intre “nunta” si “bani” a fost introdus un plic. Intre tineri si bunica sunt gandite cateva opozitii care pot trimite cu gandul la comedie: tinuta bunicii e traditionala, are o Biblie in mana si-si pune mainile in cap privind cuplul tanar. Fundalul e gandit intr-un turcoaz bland care-si variaza intensitatea si cateva elemente de lumina alba cumva potrivite cu tema nuntii si cu genul filmului. Pentru fonturi s-au folosit: alb si un galben care sa ofere contrast. Tagline-ul e la locul lui si ofera indicii despre poveste: “Pana cand combinatiile ne vor desparti”. All in all arata a poster de film pentru o comedie care cauta sa prinda cat mai mult dintr-un public tanar si nu foarte pretentios.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu